Tropická Bouře

Včera jsem byl zas po dlouhé době v kině a říkal jsem si že zajdu na nějakou oddechovku. Mám rád Bena Stillera a Jacka Blacka, volba byla jasná: Tropická Bouře.
Posilněn bagetou a chipsy, jsem trpělivě zhlédnul všechny reklamy a trailery. Nic mě nijak zvlášť nezaujalo. Najednou začalo cosi ve stylu traileru a ejhle on to byl film, po dlouhé době první komedie u které jsem se smál po prvních 5 vteřínách děje. Klobou dolů. Ono taky v titulcích scénář: Ben Stiller a jeden z bratrů Cohenových tak asi proto :-)
Děj nebudu nijak rozvíjet nechci Vás ochudit o tu legraci rozepisováním jak tvůrci parodují válečné filmy a válku ve Vietnamu vůbec.
Pro mě jedna z lepších komedií tohoto podzimu. Anyway neviděl jsem Zohana, ale podle mě Tropická bouře bude jedna z těch lepších.

Hodnocení 9/10
web:http://www.csfd.cz/film/231193-tropic-thunder/ - CSFD laskavě promine.

Komentáře

Oblíbené příspěvky