Hellboy druhý díl

Ahoj včera jsem byl v kině na Hellboyovi a zlaté armádě. Z toho filmu mám poněkud smíšený pocit, jelikož jsem čekal přímočarost jako v prvním díle. Dvojka začíná jako pohádka o tom, kde se vůbec ten chlapec z pekla vzal.
Dost mě dostal jeho flashback zpět do dětství, kde Hellboy vypadá dost děsně.Jeho otec profesor Broom mu čte pohádky - Elfí Legendy. Zlatý Ron Perlman jako Hellboy v dospělosti. :-)
Co je úchvatné snad na každém filmu Guilerma Del Torra je vizualní stránka. Tento režisér snad dohlížel na každý detail filmu. Interiéry a exteriery ožívají vlastním životem nádherné Elfské tržiště a nebo základna ve Vítkovském pomníku v Praze.
Bohužel tento díl se již v Praze netočil a je to škoda, vždycky mě na filmu bavilo hledat jaké místo to v Praze asi je?
Příběh prostupuje soužití Liz a Hellboye. Liz to je ta slečna trpící telekynezí. Samozřejmě zjistí, že je těhotná a neví jak to Rudochovi říct. V tu chvíli ustupuje příběh o Elfí armádě do pozadí a řeší se romantická klišé, kdy se Abe Sapien (to je zas ten vodní tvor) zamiluje do Elfí princezny.
Do pozadí začne ustupovat příběh o Zlaté armádě a začne se řešit Hellboyova smrtelnost a budoucnost nenarozeného dítěte. Tak trochu rodinná pouta :-(

Hodnocení 8/10

Komentáře

Oblíbené příspěvky