Souhra náhod?



Dnes jsem chtěl vyrazit na cyklojízdu. Dofouknul jsem si zadní kolo, klídek pohoda neurval jsem ventilek jak se mi to občas stane a vyrazil jsem. Asi 3 km od domova jsem zjistil, že nemám mobil a říkal jsem si tak se nevracej... No jenže znáte ten pocit, když něco pořád nosíte s sebou /peněženku hodinky/ a když tu věc nemáte připadáte si jako nazí? No tak ten pocit přemohl mojí racionalitu a jel jsem domů pro mobil.
Abych si zkrátil cestu a stihl tu jízdu tak jsem to bral po dost rozbitém chodníku a prorazil jsem si duši :-).
No nakonec jsem musel kolo skoro dotlačit domů a vzal jsem si brusle. Jenž začalo pršet a ještě jsem nestíhal. Vzal jsem si tedy aspoň draka a říkal jsem si: Pojedu pouštět aspoň draka... Přijedu na Ladronku a na Vypichu vždycky příšernej vítr. Dnes? Nic Skoro to nefoukalo.
Tak tomuto říkám souhra špatných náhod. Jsem optimista a říkám si, může být hůř. Mohl jsem si třeba po cestě na kole nabít ústa nebo tak něco. :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky