Batman začíná....

Dostalo se mi cti účastnit se jako maskovaný hrdina půlnoční premiéry nového  Batmana.
Já v masce Jokera /toho Ledgerovskeho/, jsem dorazil něco po 23h a již po cestě jsem potkal další staré známe tváře jako byl: Scarecrow, reportérka Vicki, několik Cat woman :-)  samozřejmě s Batmanem a dalších...
Diky skvělé organizaci Fanbase a Cinema City IMAX se naskytl pohled na spoustu fanoušků a kdo nechyběl byl můj oblíbenec Tomáš Kraus.
Proběhlo pár rozhovorů s médii a několik fotek a premiéra mohla začít.
Následoval proslov managera IMAXU o technické náročnosti uvedení filmu v IMAX VERZI. To obsahovalo dva dny zavřený IMAX výměna digitálních  promítaček za ty staré. Právě protože je část filmu natočena na IMAX kamery byly některé scény opravdu spektakularni.

Obsah filmu funguje stejně jako u ostatních filmů od Nolana. První hodina je úvod, plácání se v agonii minulosti a když začne o něco jít tak se spustí drtivý potenciál rychlých střihů nečekaných rozuzlení a efektově podpořené vynikající hudbou Hanse Zimmera.

Žádné spoilery nečekejte. Tohle musíte vidět sami.

Já osobně doporučuji.

Z

Komentáře

Oblíbené příspěvky